کارشناس هواشناسی

هواشناسی خوانسار

کارشناس هواشناسی

هواشناسی خوانسار

کارشناس هواشناسی

این وبلاگ صرفا جهت نوشتن مطلب در مورد هوا و آب و هوا می پردازد.
لطفا؛شما دوست عزیز که از این وبلاگ دیدن می کنید،حتما نظر خور را با من در میان بگذارید.
(باتشکر؛بهنام محرابی،مدیریت وب).......

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۶ ب.ظ

هوای بارانی

هوای بارانی

بار الهی از عشق امروزمان چیزی بگذار

چیز ی بگذار برای فردایمان

مشتی بگذار به اندازه یک لبخند

برای زمانیکه همدیگر را نمی خواهیم

تا دوباره بشکفد ،سیراب کند

همه قلب و روح و جانمان را

  • بهنام محرابی

نظرات  (۱)

  • بهنام عبدالهی
  • سلام این یک دعوتنامه تبلیغاتی نیست، لطفا تا آخر سخنم را گوشی دهید.
    من عارف متولد سال 80 هستم و استعداد اندکی در زمینه نوشتن داستان های کوتاه دارم.
    شنیده ام نقد و انتقاد روشن کننده ی راه است. به همین جهت و در همین راستا از شما مدیر گرامی این سایت درخواست می کنم که به وبلاگ من(عارفانه) تشریف بفرمایید و مطالعه کنید و نظرتتون رو حتما حتما حتما بیان کنید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی